Tuesday, July 13, 2010

BERMULALAH PERJALANANKU UTK MENJADI PELAJAR AL AZHAR

Assalamualaikum smua.... Kepada smua pembaca blog ku yang stia. Setelah lama aku meninggalkan blogku samapi dah bersawang blog aku ni. Hisssshhhhhhh banyak pulak sawang labah2 kat cni ni. (buang sawang labah2) Hah.....bru lah boleh nmpak. Hah.... Aku nak cerita berita terbaru kat korang yang aku akan melanjutkan pelajaran ke universiti al azhar dalam bidang pergigian. Huhuhuhuhu... Dah lama aku minat nak sambung blaja dalam bidang pergigian ni akhirnya tercapai jua tapi.....jauh ckitla tempat aku nak sambung blaja ni. Apakan daya..... Aku xde rezeki utk blaja di negara sendiri. Agak sedih gak ar....tapi..... perasaan gembira pun melonjak-lonjak dalam diri aku. X sabar nak fly ke mesir bulan 9 ni. Sempatlah beraya sebelum aku gi fly. Kemungkinan aku akan fly pada trikh yang berikut 19,20 or 21. Aku tak tau lagi trikh yang sbnr aku akan bertolak. Aku akan tau bila aku dah gi kursus orientasi pelajar2 pada 14 hrbulan 8 ni. Excited gile........!!!!!!!!!!!!! Sampai sini sajalah dulu nukilanku. Akan ku sambung nukilan aku yang terbaru di kemudian hari. InsyaALLAH..... Jazakallahhu khairan kathira

2 comments: